Retourvoorwaarden
Is je pakketje niet naar wens? Wat vervelend! Dit willen we natuurlijk snel voor je oplossen. Binnen 14 dagen na ontvangst kun je een product retourneren. Onze retourservice is mogelijk voor producten die voldoen aan de volgende voorwaarden:
- Het product is compleet (alle toebehoren en gebruiksaanwijzingen inclusief), in originele staat en onbeschadigd.
- Het product is voorzien van originele etiketten, labels en/of kaartjes.
- Het product zit (indien mogelijk) in de originele onbeschadigde verpakking.
- Het product is ongedragen en ongewassen.
Ook kan je enkel de boxen in zijn geheel terugzenden, tenzij het een defect product betreft. Indien dit het geval is, gelieve eerst via email contact op te nemen met ons via onze contactpagina [Klik hier].
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Via onderstaande link kun je heel eenvoudig je retour aanmelden. Vul ons retourformulier in en kies voor je favoriete verzendmethode.
Hoe lang heb ik om mijn bestelling te retourneren?
Je hebt 14 dagen de tijd na ontvangst van je pakketje om dit pakketje retour te melden. Zodra je de retour hebt aangemeld, heb je nog eens 14 dagen de tijd om je pakketje retour te sturen. Wij vragen wel om dit zo snel mogelijk te doen, zodoende kunnen wij je ook snel terugbetalen.
Mag ik bestelde producten passen alvorens ze retour te sturen?
Uiteraard mag je de ontvangen producten even passen. Let erop dat je deze niet draagt. Als we schade of slijtage zien waaruit blijkt dat meer is gebeurd dan enkel het product beoordelen, verminderen we het bedrag dat je terugkrijgt met de waardevermindering die hierdoor ontstaat.
Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?
Voor het retourneren van een pakket betaal je €6.95/ betaal je de verzendkosten van het retourneren. Dit wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je van ons terugkrijgt.
Wat gebeurt er wanneer ik mijn bestelling heb geretourneerd?
Zodra je pakket bij de leverancier is, word je op de hoogte gehouden van het retourproces. We sturen je een bericht wanneer het retourpakket bij ons aankomt, wanneer we het pakket behandelen en wanneer je je geld terugkrijgt. Stuur je de volledige bestelling terug, dan betalen we ook de leveringskosten terug, tenzij je bij bestellen voor een duurdere leveringswijze hebt gekozen. Bij ontvangst van je retourzending zullen we deze zo snel mogelijk verwerken.
Hoelang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terugkrijg?
Zodra we je retourpakket hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag [en eventuele leveringskosten] uiterlijk binnen 5 dagen terug. We mogen wachten met terugbetalen totdat we de retour hebben ontvangen of totdat je hebt aangetoond dat je deze retour hebt gestuurd.
Welke producten kan ik niet retourneren?
- Cadeaubonnen en -kaarten
- Gepersonaliseerde producten
Mijn vraag staat er niet tussen
Heb je nog andere opmerkingen of vragen over onze retourservice? Neem dan even contact met ons op via onze [contact pagina].