Veelgestelde vragen
1. Algemeen
Hebben jullie ook een fysieke winkel?
Wij hebben geen fysieke winkel, gelukkig hebben wij een gebruiksvriendelijke webshop vol met prachtige cadeauboxen voor de (toekomstige) mama’s & papa’s, oma’s & opa’s, meters en peters, of voor de kids zelf!. Indien je vragen hebt aarzel dan zeker niet om ons te contacteren.
Wat kan ik vinden op de webshop van Kastaar?
Bij Kastaar vind je allerlei kwalitatieve kinderspulletjes van verschillende merken. Je kan deze spulletjes los kopen. Of je kan een door ons, samengestelde cadeaubox kopen. Dit maakt het gemakkelijk om het perfecte cadeautje te kiezen volgens jouw budget.
Kan ik mijn bestelling als cadeau laten inpakken?
De meeste van onze producten worden als cadeau verpakt. Heeft u bepaalde wensen? Aarzel niet om ons te contacteren via ons contactformulier.
2. Bestellingen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bestellen bij Kastaar is simpel! Kies eerst jouw favoriete producten of cadeaubox en voeg deze toe aan jouw winkelmandje. Zodra je klaar bent met winkelen, krijg je in je winkelmandje een overzicht van de door jouw gekozen producten. Ga akkoord met onze algemene voorwaarden en klik op afrekenen. Vervolgens volg je de stappen van ons betaalplatform.
Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?
De producten die uitverkocht zijn, kan je niet toevoegen aan het winkelmandje. Ook zal er een sticker “uitverkocht” op de product afbeelding staan.
Wat als mijn product niet op voorraad is?
Wij proberen steeds tijdig onze stock aan te vullen. Echter kan het altijd zijn dat een product vertraging oploopt. Of dat wij een bepaald product niet meer zullen aanbieden. Heb je een specifieke vraag in verband met onze stock? Contacteer ons dan via het platform.
Is er een minimale bestelwaarde?
Er is bij Kastaar geen minimum bestelwaarde. Echter hanteren wij wel een minimum bestelbedrag om te kunnen genieten van gratis verzending. Dit bedrag is hetzelfde voor België en Nederland. Meer info vind je in ons verzendbeleid.
Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?
Van zodra je de bestelling hebt betaald krijg je onmiddellijk een bevestigingsmail. Je krijgt ook een mail wanneer het pakket klaar staat voor verzending, samen met een track & trace code. Ontvang je echter geen mail? Vergeet dan zeker niet je spam te bekijken. Indien je toch nog twijfels hebt, kan je ons contacteren en helpen wij je graag verder.
Kan ik mijn bestelling achteraf nog aanpassen?
Hiervoor dien je zo snel mogelijk contact op te nemen met ons via mail. als je bestelling nog niet is verzonden zullen wij ons best doen om jouw te helpen.
Andere problemen met bestellen?
Als u een probleem heeft met bestellen, aarzel dan niet om ons te contacteren via het contactplatform of via Messenger van Facebook. Wij zullen u zo snel mogelijk bijstaan.
3. Leveringen
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij verzenden je bestelling zo snel mogelijk. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je van ons de Track & Trace code en kun je je bestelling volgen. Doorgaans vindt de levering 2 werkdagen na de bestelling plaats. Het is voor België ook mogelijk om pakketjes naar een pick-up punt te versturen. Daarbij voorkom je dat je een bestelling niet aan kunt nemen als je er niet bent. Meer informatie vind je terug in ons verzendbeleid
4. Klachten
Ik heb een klacht of een opmerking, waar kan ik terecht?
Als u een klacht of opmerking heeft over onze producten en of dienstverlening, willen wij u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar [email protected] of via ons contactformulier. Wij zullen zo spoedig mogelijk de klacht of opmerking bekijken en proberen naar ieders tevredenheid een oplossing te vinden.
Het is nu ook voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Wat als ik een verkeerd of beschadigd product heb ontvangen?
Dat is uiteraard niet de bedoeling. Je kan in dat geval best zo snel mogelijk contact opnemen met ons via het contactformulier of via e-mail [email protected] Vergeet je bestelnummer niet te vermelden. Wij zorgen dan zo snel mogelijk voor een oplossing.
5. Kortingscode
Hoe kan ik mijn kortingscode inruilen?
Indien u een Kastaarbox kortingscode heeft ontvangen kan u deze verzilveren in het winkelmandje op onze webshop. Open je winkelmandje op onze webshop. Onderaan deze pagina zie je een knop “Gebruik de waardenbon” met daarlangs een invulvenster “Coupon code” Vul hier de gekregen code in. Vergeet niet op de knop “gebruik de waardebon” te drukken Je korting zal onmiddellijk berekend worden met alle artikelen die in aanmerking komen voor deze code.
Kan ik een kortingscode meerdere keren gebruiken?
Dit hangt af van de kortingscode. Sommige zijn permanent geldig en sommigen zijn tijdsgebonden of kan je slechts een bepaald aantal keren gebruiken. Voor meer info kan je ons best contacteren.
Is de kortingscode inwisselbaar voor geld?
Onze kortingscodes zijn niet inwisselbaar voor geld.
6. Cadeaubon
Kan ik een cadeaubon van Kastaar kopen?
Deze optie is momenteel onder constructie.
Is het een digitale of fysieke cadeaubon?
Onze cadeaubon is steeds digitaal.
Voor welk bedrag kan ik een cadeaubon kopen?
Het bedrag is vrij te kiezen met een minimum aankoopbedrag van €10,-
Hoelang is mijn cadeaubon geldig?
Elke cadeaubon is 365 dagen geldig vanaf de aankoopdatum.
Hoe kan ik mijn cadeaubon gebruiken?
Deze optie is momenteel onder constructie.